Wysyłka i zamawianie
KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIENIE?
Nasz zespół potrzebuje maksymalnie 10-15 dni roboczych na przetworzenie Twojego zamówienia, wyprodukowanie produktów i ich wysyłkę (bezpłatnie). Dołożymy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, bez uszczerbku dla jakości towaru.
JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJĄ PRZESYŁKĘ?
Możesz śledzić postęp realizacji swojego zamówienia, klikając link „Śledź zamówienie” znajdujący się na dole strony.
ILE KOSZTUJE WYSYŁKA?
Wysyłamy nasze produkty na cały świat. Nie obowiązuje minimalna ilość zamówienia, a wszystkie dostawy są bezpłatne (z wyjątkiem francuskich departamentów i terytoriów zamorskich).
MOJE ZAMÓWIENIE JEST NIEKOMPLETNE
Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka produktów, możemy wysłać je osobno, w zależności od dostępności towaru i magazynów wysyłkowych. Nie martw się, Twoja paczka dotrze wkrótce.
NIE OTRZYMAŁEM ZAMÓWIENIA.
Masz problem z pocztą? Zgubiłeś, uszkodziłeś lub zniszczyłeś przesyłkę?
Dzięki naszej bezpiecznej dostawie, nasza strona internetowa pod firmą „AWSEO” zajmie się Twoimi sporami. Satysfakcja klienta jest naszym priorytetem. Nie przerzucamy odpowiedzialności na przewoźnika i nie pozostawiamy Cię samemu sobie. Bierzemy pełną odpowiedzialność, wysyłając Ci nową paczkę natychmiast na nasz koszt.
Nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem contactwebstore@proton.me: nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania.